FANDOM

Fotel Marty to pierwsza część pierwszego odcinka drugiego sezonu serialu Marta Mówi. Fotel Marty został oryginalnie wyemitowany 14 września 2009 r. (Wraz z odcinkiem "Graciarnia Tadka".) W Polsce odcinek został wyemitowany 24 stycznia 2011 r.

Opis Edytuj

Marta dostaje na pierwsze urodziny różne prezenty. Na koniec Rodzice Heleny dali jej prezent, który Marcie nie za bardzo jej się podobał. Rodzina musi odzyskać sprzedany fotel od pani Demson, która kupiła ten fotel.

Streszczenie Edytuj

Marta obchodzi swoje pierwszą rocznicę od przybycia do rodziny Heleny. Marta dostaje wtedy dużo prezentów na ten dzień. Ostatni prezent nie podobał się Marcie, bo to było Legowisko. Kiedy wszyscy spali, Marta nie mogła spać i niewygodne jej było. Następnego dnia Marta była zmęczona i myślała tylko o fotelu. Kiedy sprawdziła garaż, Helena powiedziała, że fotel został w sklepie z meblami. Kiedy rodzina przyjechała, dowiedzieli się, że ktoś już kupił ten fotel. Okazało się, że to pani Demson kupiła ten fotel, bo chciała dać swojej siostrzenicy. Kiedy pani Demson zauważyła Martę, kazała, żeby poszli. Jeszcze następnego dnia Marta była okropnie zmęczona i kiedy Marta i Helena byli na placu zabaw z Tadkiem i Alicją, Tadkowi przyszło coś do głowy, aby odzyskać fotel. Udawali, że zbierają pieniądze na bal szkolny. Tadek się zapytał, czy są jakieś meble do czyszczenia. Pani Demson miała fotel w całej slinie i psią sierścią. Udawali, że myją fotel. Kiedy pani Demson sprawdziła, że plama, która była w fotelu się nie zmyła. Tadek mówi, że nie da się zmyć. Wtedy dodaje, że najlepiej trzeba się go pozbyć. Pani Demson się zgodziła i oddała fotel. Kiedy w telewizji leciał program, fotel, który był tam przedstawiany, kosztował jakieś 100,000 $. Pani Demson kazała, aby zostawili ten fotel. Rodzice Heleny oglądali ten program i była tam pani Demson ze swoim fotelem. Wiedziała, ile to będzie kosztowało, le później się okazuje, ze to zniszczony fotel Grimble's. Kiedy pani Demson przyjechała do domu, rodzice Heleny przyszła po fotel, jednak Pani Demson mówiła, że ten fotel jest bezwartościowy. Mama Heleny zaproponowała, że zapłaci za taksówkę, po czym staruszka się zgodziła. W domu rodzina się cieszyła, że Marta ma znowu swój fotel.

Postacie Edytuj

  • Marta
  • Skits
  • Helena
  • Rodzice Heleny
  • Kuba
  • Tadek
  • Alicja
  • Pani Demson
  • Pracownik sklepu z meblami