FANDOM

Marta mówiEdytuj

Pierwszy odcinek 1 sezonu! W tym odcinku Marta nie umie jeszcze mówić. Helena przez przypadek daje Marcie
Marta Mówi!
swoją zupę. Marta ją zjada i zaczyna mówić. Z początku nikt tego nie zauważa, ale chwilę później oszołomiona rodzina zasypuje Martę pytaniami. W końcu suczka zaczęła strasznie dużo mówić. Helena nie wytrzymała i powiedziała, że wolałaby żeby Marta nigdy nie mówiła. Marta się obraża i nie chce już jeść zupy. Rodzice zabierają Helenę z bratem do kina. W tym czasie do domu włamuje się Człowiek-Kot. Ponieważ Marta dawno nie jadła zupy, nie potrafiła wezwać policji. Złodziej daje jej zupę literkową żeby mógł w spokoju rabować. Marta zjada ją i szybko dzwoni na policję. Rodzina wraca z kina. Hela dziękuje Marcie za uratowanie domu i jak na właścicielkę psa przystało wyprowadza ją na spacer.   

Marta daje rady Edytuj

Marta pomaga wybrać Heli strój. Niestety jest on źle dobrany, ponieważ Marta nie widzi kolorów. Hela i Karolina idą do kina. Wszyscy się śmieją ze stroju właścicielki Marty. W tym czasie Marta słucha programu, w którym zadano pytanie: Co robisz z pieniędzmi? Marta dzwoni i mówi, że pieniądze zakopuje w ogródku. Szef jest tak zachwycony
Marta daje rady
odpowiedzią, że pozwala Marcie prowadzić program z radami. Marta robi to po psiemu. Karolina daje Heli rady co włożyć na festyn. Nic jej nie pasuje i w końcu Hela decyduje się założyć  to, co lubi. Tadek ją do tego przekonuje i razem jadą na festyn. Okazuje się, że wszyscy są ubrani tak jak ona ponieważ stało się to modne. Karolina dowiaduje się , że to Marta prowadzi program, ponieważ zaproszono ją na festyn.

Oglądaj z Martą:Edytuj

Marta mówi 01 Marta mówi, Marta daje rady